JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 28.11-02.12.2022 r. PRZEDSZKOLE

PONIEDZIAŁEK [968 kcal]

I śniadanie:

[288 kcal]

Chleb słonecznikowy(40g) [zawiera gluten], z masłem(5g) [zawiera mleko], pasta mięsna(25g), ogórek świeży(10g).  Kawa zbożowa(150g) [zawiera mleko, gluten]

II śniadanie:

 [120 kcal]

Grysik na mleku z sokiem owocowym(150g) [zawiera mleko, gluten]

Obiad:

  [448 kcal]

Zupa gulaszowa z ziemniakami i jarzynami(280g) [zawiera seler]. Makaron z serem i masełkiem (160g)[zawiera gluten, mleko], jabłko(50g). Kompot wieloowocowy(200g).

Podwieczorek:

[112 kcal]

Sałatka owocowa(200g)

WTOREK [1026 kcal]

I śniadanie:

[308 kcal]

Płatki orkiszowe na mleku(150g) [zawiera mleko, gluten]. Chleb pszenno-żytni(30g) [zawiera gluten], z masłem(5g) [zawiera mleko], kiełbasa krakowska(20g), ogórek kiszony(10g)[zawiera gorczycę]. Herbatka malinowa(150g)

II śniadanie:

 [145 kcal]

Babeczki cytrynowo- miętowe(50g) [zawiera gluten, mleko, jaja]

Obiad:

  [427 kcal]

Zupa z porów z jarzynami i grzankami(280g) [zawiera seler, gluten]. Ziemniaki puree(100g) [zawiera mleko], kotlecik drobiowy na parze w sosie serowym(80g) [zawiera mleko, gluten], gotowany brokuł(70g) [zawiera mleko]. Kompot jabłkowy(150g).

Podwieczorek:

[146 kcal]

Jogurt naturalny z miodem(150g) [zawiera gluten]. Woda z miodem i cytryną(150g)

ŚRODA[974 kcal]

I śniadanie:

[280 kcal]

Chleb wieloziarnisty(40g) [zawiera gluten], masło(5g)[zawiera mleko], serek biały ze szczypiorkiem(30g)[zawiera mleko], papryka(10g). Kawa zbożowa(150g) [zawiera mleko, gluten]

II śniadanie:

 [100 kcal]

Koktajl owocowy(banan/jabłko/truskawka) na mleku roślinnym(170g)

Obiad:

[449 kcal]

Zupa koperkowa z wkładką mięsną i makaronem(280g)[zawiera gluten, seler]. Ryż zapiekany z jabłkiem, cynamonem i śmietanką(230g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[145 kcal]

Drożdżówka z budyniem(50g) [zawiera gluten, mleko, jaja]. Woda mineralna(150g)

CZWARTEK [1022 kcal]

I śniadanie:

[260  kcal]

Płatki ryżowe na mleku(160g) [zawiera mleko]. Chleb graham(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], pasta z jajek z rzodkiewką i szczypiorkiem(40g) [zawiera jaja, gorczycę] Herbata owocowa(150g)

II śniadanie:

 [123 kcal]

Melon(100g), biszkopty(20g) [zawiera gluten, jaja]

Obiad:

[417 kcal]

Zupa pomidorowa z ryżem(280g) [zawiera seler]. Ziemniaki puree(100g) [zawiera mleko], pieczone nugetsy w płatkach kukurydzianych(75g) [zawiera jaja], surówka z marchwi i gruszki(70g). Kompot z owoców leśnych(150g).

Podwieczorek:

[222 kcal]

Ciasto murzynek(50g) [zawiera gluten, jaja]. Kawa zbożowa(100g) [zawiera mleko, gluten]

PIĄTEK [1069 kcal]

I śniadanie:

[275  kcal]

Chleb razowy(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], szynka gotowana(20g), pomidory koktajlowe(10g). Kakao(150g) [zawiera mleko].

II śniadanie:

 [143 kcal]

Domowe monte(120g) [zawiera mleko].

Obiad:

[539 kcal]

Krupnik z jarzynami(250g) [zawiera seler, gluten]. Ziemniaki puree(100g) [zawiera mleko], sznycelki rybne(70g) [zawiera rybę, gluten, jaja], kalafior gotowany z bułką tartą(70g) [zawiera gluten, mleko]. Kompot(150g).

Podwieczorek:

[112 kcal]

Talerz owoców(200g). Woda mineralna(150g).

 

JADŁOSPIS 28.11-02.12.2022 r. ŻŁOBEK

PONIEDZIAŁEK [712 kcal]

I śniadanie:

[191 kcal]

Chleb pszenny(30g) [zawiera gluten], z masłem(3g) [zawiera mleko], pasta mięsna(15g), ogórek świeży(10g).  Kawa zbożowa(120g) [zawiera mleko, gluten]

II śniadanie:

 [87 kcal]

Grysik z sokiem owocowym(100g) [zawiera mleko, gluten],

Obiad:

  [350 kcal]

Zupa gulaszowa z ziemniakami i jarzynami(230g) [zawiera seler]. Makaron z serem i masełkiem(130g) [zawiera gluten, mleko], jabłko(30g). Kompot wieloowocowy(150g).

Podwieczorek:

[84 kcal]

Sałatka owocowa(150g)

WTOREK [797 kcal]

I śniadanie:

[242 kcal]

Płatki jęczmienne na mleku(100g) [zawiera mleko, gluten]. Weka (20g) [zawiera gluten] z masłem(3g) [zawiera mleko], kiełbasa krakowska(15g), ogórek kiszony(10g)[zawiera gorczycę]. Herbata malinowa (150g)

II śniadanie:

 [116 kcal]

Babeczki cytrynowo- miętowe(40g) [zawiera gluten, mleko, jaja]

Obiad:

  [342 kcal]

Zupa z porów z jarzynami i grzankami(230g) [zawiera seler, gluten]. Ziemniaki puree(80g) [zawiera mleko], kotlecik drobiowy na parze w sosie serowym(60g) [zawiera mleko, gluten], gotowany brokuł(50g) [zawiera mleko]. Kompot jabłkowy(150g).

Podwieczorek:

[97 kcal]

Jogurt naturalny z miodem(100g) [zawiera gluten]. Woda z miodem i cytryną(100g)

ŚRODA[710 kcal]

I śniadanie:

[190 kcal]

Chleb pszenny(30g) [zawiera gluten], masło(3g)[zawiera mleko],serek biały ze szczypiorkiem(20g) papryka(10g). Kawa zbożowa(120g) [zawiera mleko, gluten]

II śniadanie:

 [70 kcal]

Koktajl owocowy(banan/jabłko/truskawka) na mleku roślinnym(80g)

Obiad:

[334 kcal]

Zupa koperkowa z wkładką mięsną i makaronem(250g) [zawiera seler, gluten]. Ryż zapiekany z jabłkiem, cynamonem i smietanką(170g) [zawiera mleko]. Kompot(150g).

 

Podwieczorek:

[116 kcal]

Drożdżówka z budyniem(40g) [zawiera gluten, mleko, jaja]. Woda mineralna(150g)

CZWARTEK [815kcal]

I śniadanie:

[175  kcal]

Płatki ryżowe na mleku(100g) [zawiera mleko]. Weka(20g) [zawiera gluten] z masłem(3g) [zawiera mleko], pasta z jajek z rzodkiewką i szczypiorkiem(30g) [zawiera jaja, gorczycę]. Herbata owocowa(150g)

II śniadanie:

 [84 kcal]

Melon(50g), biszkopty(15g) [zawiera gluten]

Obiad:

[363 kcal]

Zupa pomidorowa z ryżem(230g) [zawiera seler]. Ziemniaki puree(80g) [zawiera mleko], potrawka z kurczaka(80g) [zawiera gluten], surówka z marchwi i gruszki(50g). Kompot z owoców lesnych(150g).

Podwieczorek:

[193 kcal]

Ciasto murzynek(40g) [zawiera gluten, jaja]. Kawa zbożowa(100g) [zawiera mleko, gluten]

PIĄTEK [824 kcal]

I śniadanie:

[206  kcal]

Chleb pszenny(25g) [zawiera gluten] z masłem(3g) [zawiera mleko], szynka gotowana(15g), pomidory koktajlowe(10g). Kakao(120g) [zawiera mleko].

II śniadanie:

 [120 kcal]

Domowe Monte(100g) [zawiera gluten]

Obiad:

[414 kcal]

Krupnik z jarzynami(200g) [zawiera seler, gluten]. Ziemniaki puree(80g) [zawiera mleko], ryba pieczona(65g) [zawiera rybę], kalafior gotowany z bułką tartą(50g) [zawiera gluten, mleko] Kompot(150g).

Podwieczorek:

[84 kcal]

Talerz owoców(150g). Woda mineralna(150g).