JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 23.04 – 26.04.2019r.

 

WTOREK [1070 kcal]

I śniadanie:

[271 kcal]

Chleb wieloziarnisty(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko]. Twarożkiem(20g)[zawiera mleko], rzodkiewką(15g) i szczypiorkiem(2g). Kakao(150g)[zawiera mleko].
II śniadanie:

[67 kcal]

Banan(70g)
Obiad:

[610 kcal]

Zupa jarzynowa z ryżem(280g) [zawiera seler]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko], kotlet de-vollaile(80g)[zawiera mleko, jaja, gluten], mizeria z jogurtem i koperkiem(80g) [zawiera mleko], kompot(200g).
Podwieczorek:

[122 kcal]

Jogurt naturalny z miodem(160g) [zawiera mleko].

ŚRODA[997 kcal]

I śniadanie:

[253 kcal]

Makaron z mlekiem(150g)[zawiera mleko, gluten, jaja]. Chleb razowy(30g) z pastą mięsną(25g) [zawiera jaja, gorczycę] i pomidorem(15g). Herbata(150g).
II śniadanie:

[143  kcal]

Koktajl owocowy(150g) [zawiera mleko].
Obiad:

[512 kcal]

Zupa fasolowa z ziemniakami(280g)[zawiera mleko, seler]. Gołąbki(230g)[zawiera gluten]. Marchewka(20g). Kompot(200g).
Podwieczorek:

[89 kcal]

Jabłko(50g). Herbatniki(15g)[zawiera gluten] Woda mineralna(150g).

CZWARTEK [1083 kcal]

I śniadanie:

[282 kcal]

Weka(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g)[zawiera mleko], jajkiem(30g)[zawiera jaja], rzodkiewką(15g) i szczypiorkiem(2g). Kakao(150g)[zawiera mleko].
II śniadanie:

[74 kcal]

Mandarynka(50g). Pałki kukurydziane(15g).
Obiad:

[579 kcal]

 

Krupnik(280g) [zawiera gluten, seler]. Ziemniaki(100g)[zawiera mleko], Klopsiki drobiowe(100g) [zawiera gluten, jaja], sałata w sosie winegret(80g),  Kompot(200g).
Podwieczorek:

[148 kcal]

Talerz owoców(200g). Ciastko zbożowe(20g)[zawiera gluten].

PIĄTEK [1012 kcal]

I śniadanie:

[279 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g)[zawiera mleko], pastą rybną(25g) [zawiera rybę, mleko, jaja, gorczycę] i rzodkiewką(15g). Kakao(150g)[zawiera mleko]
II śniadanie:

[116 kcal]

Budyń waniliowy(150g) [zawiera mleko]. Pomarańcza(50g).
Obiad:

[522 kcal]

Zupa pomidorowa z ryżem(280g) )[zawiera seler]. Kluski leniwe z masłem i cukrem(200g)[zawiera mleko, gluten, jaja]. Jabłko(30g).  Kompot (200g).
Podwieczorek:

[95 kcal]

Banan(70g). Biszkopty(15g) [zawiera gluten, jaja]. Woda mineralna(150g).