JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 27.01 – 31.01.2020 r.

PONIEDZIAŁEK [1031  kcal]

I śniadanie:

[293 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g)[zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], pasta jajeczna(15g) [zawiera jaja, gorczycę] , ogórek kiszony(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

[59 kcal]

Koktajl jabłkowo-buraczany(150g).
Obiad:

[625 kcal]

 

Zupa pomidorowa z kluseczkami(280g)[seler, gluten, jaja]. Ryż(80g), pulpety mięsno-warzywne w sosie koperkowym(120g)[zawiera mleko, gluten], surówka colesław(80g) [zawiera gorczycę, jaja]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[54  kcal]

Pomarańcza(60 g), biszkopty(20g) [zawiera gluten, jaja]. Woda mineralna(150g).

WTOREK [1018  kcal]

I śniadanie:

[391  kcal]

Płatki ryżowe na mleku(150g) [zawiera mleko]. Chleb wieloziarnisty(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko]. Pasta mięsna(30g), ogórek(15g). Herbata(150g)
II śniadanie:

[95 kcal]

Banan(100g)
Obiad:

[481 kcal]

Barszcz czerwony z ziemniakami(280g) [zawiera seler]. Pierogi ruskie(170g) [zawiera gluten, mleko, jaja], kompot(200g).
Podwieczorek:

[51 kcal]

Marchewka do gryzienia(60g). Pałki kukurydziane(10g). Woda mineralna(150g).

ŚRODA  [1142 kcal]

I śniadanie:

[322 kcal]

Weka(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko]. Ser żółty(20g)[zawiera mleko], papryka(15g). Kawa zbożowa(150g) [zawiera gluten, mleko].
II śniadanie:

[125 kcal]

Gruszka(60g). Ciastka zbożowe(20g) [zawiera gluten]
Obiad:

[602 kcal]

Zupa fasolowa z kluseczkami(280g) [zawiera seler, gluten, jaja]. ziemniaki(100g) [zawiera mleko], kotlet de volay(70g) [zawiera gluten, jaja], surówka z marchwi

i jabłek(80g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[93  kcal]

Jogurt owocowy(150g) [zawiera mleko]

CZWARTEK [1202  kcal]

I śniadanie:

[320 kcal]

Płatki jęczmienne na mleku(150g) [zawiera mleko, gluten]. Chałka(25g)[zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko]. miód(5g). Herbata z cytryną(150g).
II śniadanie:

[92 kcal]

Sałatka owocowa(100g). Wafle ryżowe(15g).
Obiad:

[506 kcal]

Zupa selerowa z makaronem(280g) [zawiera seler, gluten, mleko]. Placki ziemniaczane z gulaszem(130g) [zawiera gluten, jaja], sałata ze śmietaną(60g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[284 kcal]

Pączek (50g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Marchewka do gryzienia(20g). Kakao(100g) [zawiera mleko].

PIĄTEK [998 kcal]

I śniadanie:

[301  kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g)[zawiera mleko], serek fromage(25g) [zawiera mleko], rzodkiewka(15g), szczypiorek(3g). Kakao(150g)[zawiera mleko]
II śniadanie:

[91  kcal]

Koktajl jabłkowy(150g), biszkopty(20g) [zawiera gluten, jaja]. Woda mineralna(150g).
Obiad:

[550 kcal]

Zupa jarzynowa z ryżem(280g)[zawiera seler]. ziemniaki(100g) [zawiera mleko], ryba smażona panierowana(120g) [zawiera gluten, jaja, rybę], surówka z kiszonej kapusty(80g).  Kompot (200g).
Podwieczorek:

[56 kcal]

Mandarynka(50g). Pałki kukurydziane(15g).