JADŁOSPIS

JADŁOSPIS NA TEN TYDZIEŃ

JADŁOSPIS 16.04– 20.04.2018r.

PONIEDZIAŁEK

I śniadanie: Chleb razowy z masłem, kiełbasą żywiecką, pomidorem. Kakao. Mąka pszenno – razowa. Masło 82%. Mięso wieprzowe. Pomidor. Mleko 3,2%. Kakao.
II śniadanie: Banan, Pałki kukurydziane. Banan. Kasza kukurydziana.
Obiad:

 

Żurek z ziemniakami i jajkiem. Spaghetti z mięsem i jarzynami. Marchewka. Kompot. Wywar wieprzowy. Warzywa (seler). Ziemniaki. Jajko. Mąka pszenna. Mięso wieprzowo – wołowe. Marchew. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Jabłko. Ciasteczka owsiane. Woda mineralna. Jabłko. Owies. Mąka pszenna. Cukier. Woda.

WTOREK

I śniadanie: Kasza Kus kus z mlekiem. Chałka z masłem i miodem. Herbata. Pszenica. Mleko 3,2%. Mąka pszenna. Masło 82% . Miód. Herbata malinowa.
II śniadanie: Jabłko. Herbatniki. Woda mineralna. Jabłko. Mąka pszenna. Cukier. Woda.
Obiad:

 

Zupa pomidorowa z ryżem. Ziemniaki, duszona pieczeń wieprzowa z cebulką, Mizeria. Kompot. Wywar warzywny. Warzywa (seler). Koncentrat pomidorowy. Ryż biały. Przyprawy. Ziemniaki. Mięso wieprzowe. Cebula. Ogórki. Jogurt 7%. Cukier.
Podwieczorek: Mandarynka. Biszkopty. Woda mineralna. Mandarynka. Mąka pszenna. Cukier.

ŚRODA

I śniadanie: Kanapki z szynką gotowaną, rzodkiewką. Kakao. Mąka pszenna. Masło 82%. Mięso wieprzowe. Rzodkiewka. Mleko 3,2%. Kakao.
II śniadanie: Grysik na gęsto z sokiem owocowym. Pszenica. Mleko 3,2%. Cukier. Malina.
Obiad: Zupa gulaszowa. Pierogi ruskie. Jabłko. Kompot. Wywar drobiowy. Mięso drobiowe. Warzywa (seler). Przyprawy. Mąka pszenna. Ser biały 28%. Ziemniaki. Masło klarowane. Jabłko cukier.
Podwieczorek: Sałatka owocowa. Herbatniki. Woda mineralna. Banan. Pomarańcza. Melon. Mąka pszenna. Cukier. Woda.

CZWARTEK

I śniadanie: Płatki jęczmienne na mleku. Weka z masłem, mielonką tyrolską i pomidorem. Herbata. Jęczmień. Mleko 3,2%. Mąka pszenna. Masło 82%. Mięso wieprzowe. Pomidor. Herbata owocowa.
II śniadanie: Pączek. Woda mineralna. Mąka pszenna. Konfitura różana. Woda.
Obiad:

 

Zupa z soczewicy z grzankami razowymi. Ziemniaki, pieczeń rzymska bez jajka, sałata ze śmietaną. Kompot. Wywar warzywny. Soczewica. Warzywa (seler). Przyprawy. Mąka pszenno-razowa. Ziemniaki. Mięso wieprzowe. Mąka pszenna. Jajko. Cebula. Sałata Masłowa. Śmietana 12%.. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Talerz owoców. Woda mineralna Kiwi. Banan. Woda.

PIĄTEK

I śniadanie: Chleb wieloziarnisty z masłem, pastą z sera białego, szczypiorkiem i rzodkiewką. Kakao. Mąka pełnoziarnista. Masło 82%. Ser biały 28%. Szczypiorek. Rzodkiewka. Mleko 3,2% Kakao.
II śniadanie: Sałatka owocowa. Woda mineralna. Jabłko. Pomarańcza. Gruszka. Woda
Obiad: Krupnik z jarzynami bez zabielania. Ziemniaki, sznycel rybny, surówka wielowarzywna. Kompot. Wywar drobiowy. Warzywa (seler). Kasza jęczmienna. Przyprawy. Ziemniaki. Miruna. Jajko. Bułka tarta. Olej rzepakowy. Biała Kapusta. Marchew. Pietruszka. Por. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Banan, pałki kukurydziane. Woda mineralna. Banan. Kasza kukurydziana. Woda.