JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 15.10 – 19.10.2018

PONIEDZIAŁEK

I śniadanie Kluski na mleku. Chleb pełnoziarnisty z masłem, szynką tradycyjną i pomidorem. Herbata. Mąka pszenna. Mleko 3,2%. Masło 82%. Szynka wieprzowa. Pomidor. Herbata czarna.
II śniadanie: Jabłko. Pałki kukurydziane. Woda mineralna. Jabłko. Kasza kukurydziana. Woda.
Obiad: Zupa ogórkowa z ryżem. Ziemniaki, panierowany filet z indyka, surówka z marchewki i jabłka. Kompot. Wywar warzywny. Ryż. Ogórki kiszone. Warzywa (seler). Ziemniaki. Filet indyczy. Bułka tarta. Jajko. Marchew. Jabłko. Przyprawy. Cukier.
Podwieczorek: Sałatka owocowa. Herbatniki. Woda mineralna. Arbuz. Melon. Mąka pszenna. Cukier. Woda.

WTOREK

I śniadanie: Chleb z serem białym, rzodkiewką i szczypiorkiem. Kakao. Mąka pszenna. Ser biały 28%. Rzodkiewka. Szczypiorek. Mleko. Kakao .
II śniadanie: Banan. Woda mineralna. Banan. Woda.
Obiad: Rosół z makaronem. Ziemniaki, nóżka duszona z kurczaka. Surówka z buraczka i papryki . Kompot. Wywar drobiowy. Warzywa (seler). Ziemniaki. Mąka pszenna.  Nóżka z kurczaka.  Burak. Papryka. Przyprawy. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Nektarynki. Ciastka zbożowe. Woda mineralna. Nektarynki. Płatki owsiane. Mąka pszenna. Olej palmowy. Woda.

ŚRODA

I śniadanie: Płatki owsiane na mleku. Weka z masłem, pastą mięsną, ogórkiem kiszonym. Herbata. Owies. Mleko 3,2% Mąka pszenna. Masło 82%. Majonez. Szynka drobiowa. Ogórek kiszony. Herbata owocowa.
II śniadanie: Kiełbasa śląska na gorąco. Marchewka. Mięso wieprzowe. Przyprawy. Marchewka.
Obiad: Zupa jarzynowa z ziemniakami. Kluski na parze z sosem jogurtowo – owocowym. Kompot. Wywar drobiowy. Warzywa (seler). Ziemniaki. Mąka pszenna. Jajko. Mleko 3,2%. Drożdże. Masło 82%. Jogurt naturalny 7%. Maliny.  Przyprawy. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Arbuz.  Pałki kukurydziane Woda mineralna.  . Arbuz. Kasza kukurydziana. Woda.

CZWARTEK

I śniadanie: Chleb z masłem, żółtym serem i pomidorem. Kakao. Mąka pszenna. Masło 82%.  Ser żółty. Pomidor. Mleko 3,2%. Kakao.
II śniadanie: Talerz owoców.  Biszkopty. Woda mineralna. Kiwi. Jabłko. Banan. Mąka pszenna. Jajko. Woda.
Obiad: Barszcz czerwony z ziemniakami. Kasza, gulasz wieprzowym, surówka wiosenna w sosie winegret. Kompot. Wywar warzywny.  Kiszony barszcz z buraków. Ziemniaki. Mąka pszenna.  Śmietana 12%. Kasza jęczmienna. Mięso wieprzowe. Cebula. Rzodkiewka. Pomidor. Sałata pekińska. Jabłko. Olej rzepakowy. Cytryna. Miód. Przyprawy.
Podwieczorek: Jogurt naturalny. Woda mineralna Jogurt 7 %. Cukier.  Woda.

PIĄTEK

I śniadanie: Płatki kukurydziane z mlekiem. Chleb razowy z masłem, jajkiem, rzodkiewką i szczypiorkiem. Herbata z cytryną. Mąka kukurydziana. Mleko 3,2%. Mąka razowa. Mąka pszenna. Jajko. Rzodkiewka. Szczypiorek. Herbata czarna. Cytryna. Cukier.
II śniadanie: Mix owocowy. Woda mineralna. Banan. Nektarynki. Woda.
Obiad: Zupa pomidorowa z kluseczkami. Ziemniaki, panierowana ryba, surówka z kapusty. Kompot. Wywar warzywny (seler). Mąka pszenna. Ziemniaki. Miruna Bułka tarta. Jajko. Biała Kapusta. Marchewka. Cebulka. Olej słonecznikowy. Przyprawy. Jabłko cukier.
Podwieczorek: Drożdżówka z budyniem. Woda mineralna. Mąka pszenna. Mleko 3,2%. Budyń. Woda.