JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 12.11– 16.11.2018r.

WTOREK

I śniadanie: Kasza Kus kus z mlekiem. Chałka z masłem i miodem. Herbata. Pszenica. Mleko 3,2%. Mąka pszenna. Masło 82% . Miód. Herbata malinowa.
II śniadanie: Banan. Woda mineralna. Banan. Woda.
Obiad:

 

Zupa pomidorowa z ryżem. Ziemniaki, duszona pieczeń wieprzowa z cebulką, surówka z selera. Kompot. Wywar warzywny. Warzywa (seler). Koncentrat pomidorowy. Ryż biały. Przyprawy. Ziemniaki. Mięso wieprzowe. Cebula. Seler. Jogurt 7%. Cukier.
Podwieczorek: Winogrono. Biszkopty. Woda mineralna. Winogrono. Mąka pszenna. Cukier.

ŚRODA

I śniadanie: Kanapki z szynką gotowaną, rzodkiewką. Kakao. Mąka pszenna. Masło 82%. Mięso wieprzowe. Rzodkiewka. Mleko 3,2%. Kakao.
II śniadanie: Koktajl bananowy na jogurcie. Banan. Jogurt 7%.  Malina.
Obiad: Zupa gulaszowa. Pierogi ruskie. Jabłko. Kompot. Wywar drobiowy. Mięso drobiowe. Warzywa (seler). Przyprawy. Mąka pszenna. Ser biały 28%. Ziemniaki. Masło klarowane. Jabłko cukier.
Podwieczorek: Sałatka owocowa. Herbatniki. Woda mineralna. Pomarańcza. Kiwi. Mąka pszenna. Cukier. Woda.

CZWARTEK

I śniadanie: Płatki jęczmienne na mleku. Weka z masłem, mielonką tyrolską i pomidorem. Herbata. Jęczmień. Mleko 3,2%. Mąka pszenna. Masło 82%. Mięso wieprzowe. Pomidor. Herbata owocowa.
II śniadanie: Pączek. Jabłko. Woda mineralna. Mąka pszenna. Konfitura różana. Jabłko. Woda.
Obiad:

 

Zupa brokułowa z grzankami. Ziemniaki, pieczeń rzymska bez jajka, czerwona kapusta. Kompot. Wywar warzywny. Brokuł. Warzywa (seler). Przyprawy. Mąka pszenna. Ziemniaki. Mięso wieprzowe. Mąka pszenna. Jajko. Cebula. Kapusta czerwona Cebula. Oliwa. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Talerz owoców. Banan. Jabłko. Mandarynka.

PIĄTEK

I śniadanie: Chleb wieloziarnisty z masłem, pastą z sera białego, szczypiorkiem i rzodkiewką. Kakao. Mąka pełnoziarnista. Masło 82%. Ser biały 28%. Szczypiorek. Rzodkiewka. Mleko 3,2% Kakao.
II śniadanie: Jabłko. Ciastko zbożowe.  Woda mineralna. Jabłko. Mąka wieloziarnista. Cukier. Woda
Obiad: Krupnik z jarzynami bez zabielania. Ziemniaki, sznycel rybny, surówka wielowarzywna. Kompot. Wywar drobiowy. Warzywa (seler). Kasza jęczmienna. Przyprawy. Ziemniaki. Miruna. Jajko. Bułka tarta. Olej rzepakowy. Biała Kapusta. Marchew. Pietruszka. Por. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Banan, pałki kukurydziane. Woda mineralna. Banan. Kasza kukurydziana. Woda.