JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 18.11 –  22.11.2019

 

PONIEDZIAŁEK[997 kcal]

I śniadanie

[262 kcal]

Kluski na mleku(150g) [zawiera gluten, mleko]. Chleb pełnoziarnisty(30g) [zawiera gluten]  z masłem(5g) [zawiera mleko], szynką tradycyjną(15g) i pomidorem(15g). Herbata(150g).
II śniadanie: [58 kcal] Jabłko(50g). Pałki kukurydziane(10g). Woda mineralna(150g).
Obiad:

[580 kcal]

Zupa ogórkowa z ryżem(280g) [zawiera seler, gorczyca, mleko]. Ziemniaki(100g)[zawiera mleko], panierowany filet z indyka(80g) [zawiera gluten, jaja], sałata ze śmietaną(80g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek: [98 kcal] Brzoskwinia(70g). Herbatniki(15g) [zawiera gluten]. Woda mineralna(150g).

 

WTOREK[1021  kcal]

I śniadanie:

[279 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten], masło(5g) [zawiera mleko], z serem białym(20g) [zawiera mleko], rzodkiewką(15g)  i szczypiorkiem(2g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie: [76 kcal] Banan(80g). Woda mineralna(150g).
Obiad: [548 kcal] Rosół z makaronem(300g) [zawiera seler, gluten, jaja]. Ziemniaki(100g)[zawiera mleko], nóżka duszona z kurczaka(130g). Młoda kapusta zasmażana(80g). Kompot(200g).
Podwieczorek:[118 kcal] Gruszka(60g)  Ciastka zbożowe(20g) [zawiera gluten]. Woda mineralna(150g).

 

ŚRODA[1063]

I śniadanie: [277 kcal] Płatki owsiane na mleku(150g) [zawiera mleko, gluten]. Chleb pszenno-żytni(30g)[zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], żółtym serem (15g)[zawiera mleko] i pomidorem(15g). Herbata(150g).
II śniadanie: [153 kcal] Kiełbasa śląska na gorąco(80g).  Marchewka(20g).
Obiad: [605 kcal] Zupa jarzynowa z ziemniakami(280g) [zawiera seler]. Kluski na parze z koktajlem owocowym(150g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek: [28 kcal] Jabłko(60g) . Woda mineralna(150g)

 

CZWARTEK [1047 kcal]

I śniadanie:

[264 kcal]

Płatki kukurydziane z mlekiem(150g) [zawiera mleko]. Weka(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], pastą mięsną(25g), ogórkiem kiszonym(15g) [zawiera gorczycę]. Herbata(150g).
II śniadanie: [95 kcal] Banan(100g). Woda mineralna(150g).
Obiad: [484 kcal] Krupnik(300g) [zawiera seler, gluten]. Makaron z serem(160g) [zawiera gluten, mleko], jabłko(50g), Kompot(200g).
Podwieczorek: [203 kcal] Drożdżówka z budyniem(70g)[zawiera mleko, gluten, jaja]. Woda mineralna(150g).

 

PIĄTEK [996 kcal]

I śniadanie:

[290 kcal]

Chleb wieloziarnisty(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], jajkiem(40g) [zawiera jaja], szczypiorkiem(2g) i rzodkiewką(15g). Kakao(150g)[zawiera mleko]
II śniadanie: [142 kcal] Budyń(100g) [zawiera mleko]. Mandarynka(20g). Woda mineralna(150g).
Obiad:

[506 kcal]

Barszcz czerwony z ziemniakami(280g) [zawiera seler, mleko]. Kasza bulgur(80g) [zawiera gluten], pulpety z ryby w sosie ogórkowym(120g) [zawiera rybę, jaja, gluten], surówka  z kapusty pekińskiej(80g). Kompot(200g).
Podwieczorek: [58 kcal] Jabłko(50g).  Pałki kukurydziane(10g).  Woda mineralna(150g).