JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 14.10– 18.10.2019r.

PONIEDZIAŁEK [1033 kcal]

I śniadanie: [284 kcal] Chleb razowy(40g)[zawiera gluten] z masłem(5g)[zawiera mleko], kiełbasą krakowska(15g), pomidorem(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:   [58 kcal] Jabłko(50g), Pałki kukurydziane(10g).
Obiad:

[548 kcal]

Żurek z ziemniakami i jajkiem(280g) [zawiera gluten, seler, jaja]. Lasagne  bolognese (200g) zawiera gluten] Marchewka(20g). Kompot(200g).
Podwieczorek:   [143 kcal] Arbuz(100g). Ciasteczka owsiane(25g)[zawiera gluten]. Woda mineralna(150g).

 

WTOREK [1024 kcal]

I śniadanie: [309 kcal] Płatki kukurydziane z mlekiem(150g) [zawiera mleko]. Chałka (30g) [zawiera gluten]  z masłem(5g) [zawiera mleko]   i serkiem białym na słodko(30g) [zawiera mleko]. Jabłko(20g). Herbata(150g).
II śniadanie:   [67 kcal] Banan(70g). Woda mineralna(150g).
Obiad:    [626 kcal] Zupa pomidorowa z ryżem(280g) [zawiera seler]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko],  bitki wieprzowe(100g) [zawiera gluten], surówka z białej kapusty (80g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:  [23 kcal] Brzoskwinia(50g).Woda mineralna(150g).

 

ŚRODA[1035 kcal]

I śniadanie: [260 kcal] Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten], masło(5g)[zawiera mleko] z szynką gotowaną(15g), ogórkiem świeżym(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:  [142 kcal] Budyń śmietankowy(150g) [zawiera mleko].
Obiad: [523 kcal] Zupa gulaszowa(250g) [zawiera seler]. Pierogi ruskie(160g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Jabłko(30g). Kompot(200g).
Podwieczorek: [110 kcal] Jabłko(50g). Herbatniki(20g) [zawiera gluten]. Woda mineralna(150g).

 

CZWARTEK [1043 kcal]

I śniadanie: [305 kcal] Płatki jęczmienne na mleku(130g)[zawiera mleko, gluten]. Weka(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], mielonką tyrolską(12g) i pomidorem(15g). Herbata(150g).
II śniadanie:  [212 kcal] Drożdżówka z budyniem(70g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Jabłko(20g). Woda mineralna(150g).
Obiad:    [456 kcal] Zupa brokułowa z grzankami(280g) [zawiera seler, gluten]. Ziemniaki(100g)[zawiera mleko], pieczeń rzymska bez jajka(80g) [zawiera gluten], mizeria z jogurtem i koperkiem(80g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:  [70  kcal] Winogrono(50g), pałki kukurydziane(15g).

 

PIĄTEK [1140  kcal]

I śniadanie: [291 kcal] Chleb razowy(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], jajko gotowane (50g) [zawiera jaja], rzodkiewką(15g) i szczypiorkiem(2g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:   [154 kcal] Kisiel(70g). Ciastko zbożowe(20g)[zawiera gluten].  Woda mineralna(100g).
Obiad:  [547 kcal] Barszcz ukraiński(300g) [zawiera seler]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko], sznycle rybne(100g) [zawiera rybę, gluten, jaja], sałata  w sosie vinegret(80g). Kompot(200g).
Podwieczorek:  [148 kcal] Banan(100g), pałki kukurydziane(15g). Woda mineralna(150g).