JADŁOSPIS

JADŁOSPIS NA TEN TYDZIEŃ

12.02 -16.02.2018

PONIEDZIAŁEK

 

I śniadanie Chleb pełnoziarnisty z masłem, szynką tradycyjną i pomidorem. Herbata.
II śniadanie: Jabłko. Pałki kukurydziane. Woda mineralna.
Obiad: Zupa ogórkowa z ryżem. Ziemniaki, panierowany filet z kurczaka, surówka z marchewki z jabłkiem. Kompot.
Podwieczorek: Sałatka owocowa. Herbatniki. Woda mineralna.

 

WTOREK

I śniadanie: Płatki orkiszowe z mlekiem. Chleb z serem białym, rzodkiewką i szczypiorkiem. Herbata.
II śniadanie: Banan. Woda mineralna.
Obiad: Zupa grochowa z ziemniakami i kiełbasą. Pizza z szynką, boczkiem i serem.  Marchewka. Kompot.
Podwieczorek: Gruszka. Ciastka zbożowe. Woda mineralna.

 

ŚRODA

I śniadanie: Płatki owsiane na mleku. Weka z masłem, szynką, ogórkiem świeżym. Herbata.
II śniadanie: Kiełbasa na gorąco. Marchewka.
Obiad: Zupa jarzynowa z ziemniaczkami. Kluski na parze z sosem jogurtowo – owocowym. Kompot.
Podwieczorek: Mix owocowy.  Pałki kukurydziane Woda mineralna.  .

 

CZWARTEK

I śniadanie: Chleb z masłem, żółtym serem i pomidorem. Kakao.
II śniadanie: Talerz owoców.  Pałki kukurydziane. Woda mineralna.
Obiad: Barszcz czerwony z ziemniakami. Kasza, gulasz wieprzowym, surówka z buraczka i papryki. Kompot.
Podwieczorek: Jogurt naturalny. Biszkopty. Woda mineralna

 

 

PIĄTEK

I śniadanie: Chleb z masłem, jajkiem, rzodkiewką i szczypiorkiem. Herbata z cytryną.
II śniadanie: Banan. Woda mineralna.
Obiad: Zupa pomidorowa z ryżem. Ziemniaki, panierowana ryba, surówka z kiszonej kapusty. Kompot.
Podwieczorek: Drożdżówka. Woda mineralna.