JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 28.09 – 02.10.2020 r.

PONIEDZIAŁEK [1034 kcal]

I śniadanie:

[299 kcal]

Chleb razowy(40g)[zawiera gluten] z masłem(5g)[zawiera mleko], ser żółty(20g) [zawiera mleko], ogórek świeży(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

[95 kcal]

Jabłko(50g). Wafle ryżowe(20g).
Obiad:

[545 kcal]

Rosół z literkami(280g)[zawiera seler, gluten]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko]. Kotlet de volay(80g) [zawiera gluten, jaja]. Surówka z marchewki i jabłek(80g)[zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[95 kcal]

Jogurt(150g) [zawiera mleko]. Woda mineralna(150g).

 

WTOREK [1018 kcal]

I śniadanie:

[313  kcal]

Weka(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], kiełbasa krakowska sucha(20g). Rzodkiewka(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

 [36 kcal]

Arbuz(100g)
Obiad:

  [569 kcal]

Krupnik(280g) [zawiera seler, gluten]. Racuchy z jabłkami(130g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[100  kcal]

Morela(100g). Pałki kukurydziane(15g). Woda mineralna(150g).

 

ŚRODA[974 kcal]

I śniadanie:

[267 kcal]

Chleb słonecznikowy (40g) [zawiera gluten], masło(5g) [zawiera mleko] wędlina drobiowa(20g), pomidor(20g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

 [37  kcal]

Brzoskwinia(80g).
Obiad:

[518  kcal]

Barszcz czerwony zabielany z ziemniakami (280g) [zawiera seler, mleko]. Ryż(80g). Bitki wieprzowe(80g) [zawiera gluten]. Mizeria(70g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[152 kcal]

Jogurt(200g) [zawiera mleko]. Woda mineralna(150g).

CZWARTEK[1029  kcal]

I śniadanie:

[274 kcal]

Płatki kukurydziane na mleku(150g) [zawiera mleko].Chleb pszenno-żytni(30g) [zawiera gluten], masło(5g)[zawiera mleko] szynka wieprzowa(20g), pomidor(15g). Herbata(150g).
II śniadanie:

 [94 kcal]

Budyń(100g)[zawiera mleko]. Woda mineralna(150g).
Obiad:

[566  kcal]

Zupa fasolowa(250g) [zawiera seler]. Kluski na parze z koktajlem owocowym (115g) [zawiera gluten, mleko, jaja]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[95 kcal]

Banan (80g). Woda mineralna(150g).

PIĄTEK [1093  kcal]

I śniadanie:

[304 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], pasta z jaj ze szczypiorkiem (30g) [zawiera jaja, gorczycę]. Rzodkiewka(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

 [176 kcal]

Galaretka owocowa(100g).  Jabłko(50g). Woda mineralna(100g).
Obiad:

[439 kcal]

Zupa kalafiorowa z ryżem (280g) [zawiera seler]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko]. Ryba panierowana(100g) [zawiera rybę, gluten, jaja]. Ogórek kiszony(60g)[zawiera gorczycę]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[174  kcal]

Drożdżówka (60g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Woda mineralna(150g).