JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 17.06 – 21.06.2019

PONIEDZIAŁEK[1073 kcal]

I śniadanie

[267 kcal]

Kluski na mleku(150g) [zawiera gluten, mleko]. Chleb pełnoziarnisty(30g) [zawiera gluten]  z masłem(5g) [zawiera mleko], szynką tradycyjną(15g) i pomidorem(15g). Herbata(150g).
II śniadanie:

[58 kcal]

Jabłko(50g). Pałki kukurydziane(10g). Woda mineralna(150g).
Obiad:

[572 kcal]

Zupa ogórkowa z ryżem(280g) [zawiera seler, gorczyca, mleko]. Ziemniaki(100g)[zawiera mleko], panierowany filet z indyka(80g) [zawiera gluten, jaja], sałata ze śmietaną(80g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[176 kcal]

Sałatka owocowa(150g). Herbatniki(15g) [zawiera gluten]. Woda mineralna(150g).

WTOREK[1026 kcal]

I śniadanie:

[279 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten], masło(5g) [zawiera mleko], z serem białym(20g) [zawiera mleko], rzodkiewką(15g)  i szczypiorkiem(2g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

[67 kcal]

Banan(70g). Woda mineralna(150g).
Obiad:

[548 kcal]

Rosół z makaronem(300g) [zawiera seler, gluten, jaja]. Ziemniaki(100g)[zawiera mleko], nóżka duszona z kurczaka(130g). Młoda kapusta zasmażana(80g). Kompot(200g).
Podwieczorek:

[132 kcal]

Truskawki(60g). Ciastka zbożowe(20g) [zawiera gluten]. Woda mineralna(150g).

ŚRODA[1098]

I śniadanie:

[265 kcal]

Płatki owsiane na mleku(150g) [zawiera mleko, gluten]. Chleb pszenno-żytni(30g)[zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], żółtym serem (15g)[zawiera mleko] i pomidorem(15g). Herbata(150g).
II śniadanie:

[153 kcal]

Kiełbasa śląska na gorąco(80g).  Marchewka(20g).
Obiad:

[590 kcal]

Zupa jarzynowa z ziemniakami(280g) [zawiera seler]. Kluski na parze z sosem jogurtowo – jagodowym(150g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[90 kcal]

Jogurt naturalny(150g) [zawiera mleko]. Woda mineralna(150g)


PIĄTEK
[1131kcal]

I śniadanie:

[264 kcal]

Płatki kukurydziane z mlekiem(150g) [zawiera mleko]. Weka(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], pastą mięsną(25g), ogórkiem kiszonym(15g) [zawiera gorczycę]. Herbata(150g).
II śniadanie:

[93 kcal]

Mix owocowy(150g). Woda mineralna(150g).
Obiad:

[484 kcal]

Krupnik(300g) [zawiera seler, gluten]. Makaron z serem(160g) [zawiera gluten, mleko], jabłko(50g), Kompot(200g).
Podwieczorek:

[290 kcal]

Drożdżówka z budyniem(70g)[zawiera mleko, gluten, jaja]. Woda mineralna(150g).