JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 09.03 – 13.03.2020 r.

PONIEDZIAŁEK [1083  kcal]

I śniadanie:

[215 kcal]

Kasza Kus kus na mleku(150g) [zawiera mleko, gluten]. Chleb pszenno-żytni(30g)[zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], kiełbasą krakowską(15g) i ogórkiem kiszonym(15g) [zawiera gorczycę]. Herbata(150g).
II śniadanie:

[145 kcal]

Jabłko(50g). Ciastka serowe(15g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Woda mineralna(150g)
Obiad:

[545 kcal]

 

Barszcz biały z jajkiem, ziemniakami i kiełbasą(280g)[zawiera mleko, seler, jaja]. Ryż zapiekany z jabłkami i koktajlem owocowym(180g)[zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[178  kcal]

Jogurt naturalny z miodem(200 g) [zawiera mleko]. Marchewka do gryzienia(20g)

WTOREK [1065 kcal]

I śniadanie:

[334 kcal]

Chałka (30g) [zawiera gluten]  z masłem(5g) [zawiera mleko]   i serkiem białym na słodko(30g) [zawiera mleko]. Jabłko(20g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

 [76  kcal]

Banan(80g). Woda mineralna(150g).

 

Obiad:

  [548 kcal]

Zupa pomidorowa z ryżem(280g) [zawiera seler]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko],  bitki wieprzowe(100g) [zawiera gluten], surówka z białej kapusty  z sosem vinegret(80g). Kompot(200g).
Podwieczorek:

[107 kcal]

Gruszka(50g).Pałki kukurydziane(15g). Woda mineralna(150g).

 

ŚRODA[1023  kcal]

I śniadanie:

[279 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten], masło(5g)[zawiera mleko] z szynką gotowaną(15g), ogórkiem świeżym(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

 [142 kcal]

Budyń śmietankowy(150g) [zawiera mleko]. Marchewka(20g)
Obiad:

[542 kcal]

Zupa krem z kukurydzy(280g) [zawiera seler, mleko]. Gołąbki mięsno-warzywne bez zawijania(300g) [zawiera gluten]. Winogrono(50g). Kompot(200g).
Podwieczorek:

[60 kcal]

Jabłko(50g). Biszkopty(20g) [zawiera gluten, jaja]. Woda mineralna(150g).

CZWARTEK [1023  kcal]

I śniadanie:

[324 kcal]

Płatki jęczmienne na mleku(130g)[zawiera mleko, gluten]. Weka(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], mielonką tyrolską(15g) i papryką(15g). Herbata(150g).
II śniadanie:

 [95  kcal]

Banan(100g). Woda mineralna(150g).
Obiad:

  [512 kcal]

Zupa brokułowa z grzankami(280g) [zawiera seler, gluten]. Ziemniaki(100g)[zawiera mleko], kotlet z kurczaka panierowany(80g) [zawiera gluten, jaja], surówka z marchewki i jabłek(80g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[92 kcal]

Mandarynki(50g), wafle zbożowe(15g) [zawiera gluten].

PIĄTEK [1002  kcal]

I śniadanie:

[258 kcal]

Płatki kukurydziane(150g)[zawiera mleko]. Chleb razowy(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], pasta z ryby (25g) [zawiera rybę, mleko], rzodkiewka(15g) i szczypiorkiem(2g). Herbata(150g).
II śniadanie:

 [142 kcal]

Kisiel(120g). Ciastko zbożowe(20g)[zawiera gluten].  Woda mineralna(100g).
Obiad:

[511 kcal]

Barszcz czerwony z ziemniakami i jajkiem(280g) [zawiera seler]. Makaron z serem(200g) [zawiera gluten, mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[91  kcal]

Gruszka(70g), pałki kukurydziane(15g). Woda mineralna(150g).