JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 10.12 – 14.12.2018r.

PONIEDZIAŁEK

I śniadanie: Weka z masłem, serkiem białym, rzodkiewką, szczypiorkiem. Herbata. Mąka pszenna. Ser biały 28%. Rzodkiewka. Szczypiorek. Masło 82%. Herbata owocowa. Miód.
II śniadanie: Jabłko. Chrupki kukurydziane. Jabłko. Kasza kukurydziana.
Obiad:

 

Zupa koperkowa z ziemniakami i jarzynami zabielana śmietaną. Ryż, pieczeń z indyka w sosie, surówka z marchewki i jabłka. Kompot. Wywar warzywny. Ziemniaki. Koperek. Warzywa ( seler). Śmietana 12%. Przyprawy. Ryż biały. Mięso drobiowe. Mąka pszenna. Marchewka.. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Gruszka. biszkopty. Woda mineralna, Gruszka. Mąka pszenna. Cukier. Woda.

WTOREK

I śniadanie: Płatki ryżowe na mleku. Chleb z masłem, szynką drobiową i pomidorem. Herbata. Płatki ryżowe. Mleko 3,2%. Mąka pszenna.  Masło 82%. Mięso drobiowe. Pomidor. Herbata malinowa. Miód.
II śniadanie: Banan. Woda mineralna. Banan. Woda.
Obiad:

 

Zupa selerowa z jarzynami i ziemniakami.  Naleśniki z serem z koktajlem owocowym. Kompot. Wywar warzywny. Ziemniaki. Warzywa. Seler. Przyprawy. Mąka pszenna. Jajko. Mleko 3,2%. Ser biały 28 %. Cukier. Banan. Maliny. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Mandarynka.  Herbatniki. Woda mineralna Mandarynka. Mąka pszenna. Cukier. Woda.

ŚRODA

I śniadanie: Chleb słonecznikowy z pastą jajeczną, szczypiorkiem i rzodkiewką. Kakao. Mąka pszenna. Mąka żytnia. Słonecznik. Jajko. Majonez. Przyprawy. Szczypiorek. Rzodkiewka. Mleko 3,2%. Kakao.
II śniadanie: Sałatka owocowa. Pałki kukurydziane. Woda mineralna Kiwi. Banan. Kasza kukurydziana. Woda.
Obiad:

 

Rosół z makaronem. Ziemniaki, nóżka duszona z kurczaka, surówka coleslow, kompot. Wywar drobiowy. Mąka pszenna. Jajko. Przyprawy. Ziemniaki. Mięso drobiowe. Kapusta miała, marchewka, cebula. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Jogurt naturalny . Jogurt naturalny 7%

CZWARTEK

I śniadanie: Płatki owsiane z mlekiem. Chleb razowy z masłem, serem żółtym i ogórkiem świeżym. Herbata z cytryną. Owies. Mleko 3,2%. Mąka pszenno – razowa. Masło 82%. Ser żółty 32%. Ogórek kiszony. Herbata czarna. Cukier. Cytryna.
II śniadanie: Sałatka owocowa. Woda mineralna. Banan. Pomarańcza. Winogrono. Woda.
Obiad:

 

Zupa dyniowa z groszkiem ptysiowym. Kasza, klopsiki wieprzowe, buraczki na ciepło. Kompot. Wywar warzywny. Warzywa (seler). Dynia. Przyprawy. Kasza jęczmienna. Mięso wieprzowe. Mąka pszenna. Bułka tarta. Buraki. Śmietana 12%. Jabłko cukier.
Podwieczorek: Drożdżówka z serem. Marchewka. Woda mineralna. Mąka pszenna. Ser biały 28%. Marchew. Woda mineralna.

PIĄTEK

I śniadanie: Kanapki z wędliną i pomidorem. Kakao. Mąka pszenna. Mięso wieprzowe. Pomidor. Mleko 3,2%. Kakao.
II śniadanie: Jabłko. Pałki kukurydziane. Woda mineralna. Jabłko. Kasza kukurydziana. Woda.
Obiad: Zupa kalafiorowa z kaszą orkiszową zabielana śmietaną. Ziemniaki, panierowana ryba, ogórek kiszony, kompot. Wywar warzywny. Warzywa (seler). Kalafior. Kasza kukurydziana. Przyprawy. Śmietana 12%. Ziemniaki. Miruna. Jajko. Bułka tarta. Ogórek kiszony. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Banan. Woda mineralna. Banan. Woda