JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 25.01. – 29.01.2021 r.

PONIEDZIAŁEK [1023 kcal]

I śniadanie:

[311 kcal]

Kluski lane na mleku [zawiera mleko, gluten, jaja]. Chleb pszenno-żytni(30g)[zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], pasztet wieprzowy(20g), ogórek kiszony(15g) [zawiera gorczycę]. Herbata, [zawiera mleko].

II śniadanie:

[71 kcal]

Mandarynka (80g), biszkopty(20g)[zawiera gluten, jaja], woda mineralna(150g).

Obiad:

[520 kcal]

 

Zupa pomidorowa z ryżem(280g)[seler]. Ziemniaki(100g)[zawiera mleko], filet drobiowy panierowany(80g)[zawiera jaja, gluten], surówka colesław(80g) [zawiera gorczycę, jaja]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[120  kcal]

Jogurt owocowy (200g) [zawiera mleko]

WTOREK [1037  kcal]

I śniadanie:

[297  kcal]

Chleb wieloziarnisty(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko]. Szynka gotowana(20g), Papryka(20g). Herbata owocowa, Kakao(150g) [zawiera mleko].

II śniadanie:

[191 kcal]

Parówki z szynki na gorąco(30g), chleb pszenny(20g) [zawiera gluten], masło(5g) [zawiera mleko].

Obiad:

[455  kcal]

Zupy z dyni z jarzynami (280g) [zawiera seler]. Ryż zapiekany z jabłkiem i koktajlem(280g) [zawiera mleko], kompot(200g).

Podwieczorek:

[95 kcal]

Banan(100g). Woda mineralna(150g).

ŚRODA  [1081 kcal]

I śniadanie:

[274 kcal]

Płatki owsiane na mleku(150g) [zawiera mleko, gluten]. Chałka(25g)[zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko]. Miód(5g). Herbata z cytryną(150g).

II śniadanie:

[141 kcal]

Kisiel owocowy(120g), jabłko(30g)

Obiad:

[502 kcal]

Barszcz czerwony z jajkiem, zabielany(280g) [zawiera seler, jaja, mleko]. Ryba panierowana(120g)[zawiera gluten, jaja, rybę], ziemniaki(100g)[zawiera mleko], surówka z kiszonej kapusty z marchewką, jabłkiem i oliwą (80g). Kompot(200g).

Podwieczorek:

[164 kcal]

Drożdżówka z budyniem(70g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Woda mineralna(150g)

CZWARTEK [1011 kcal]

I śniadanie:

[247 kcal]

Weka(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko]. Wędlina drobiowa(20g), pomidor(15g).Herbata owocowo-ziołowa, Kawa zbożowa(150g) [zawiera gluten, mleko].

II śniadanie:

[159 kcal]

Serek homogenizowany waniliowy(100g) [zawiera mleko]

Obiad:

[525 kcal]

Zupa kalafiorowa  z ryżem(280g) [zawiera seler]. Makaron w sosie z warzywami(300g) [zawiera gluten, mleko]. Kompot(200g)

Podwieczorek:

[79  kcal]

Pomarańcza(100g) Andruty(10g) [zawiera gluten]

PIĄTEK [1005  kcal]

I śniadanie:

[301  kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g)[zawiera mleko], pasta z ryby(25g) [zawiera rybę, jaja], rzodkiewka(15g), szczypiorek(3g). Kakao(150g)[zawiera mleko]

II śniadanie:

[94  kcal]

Mus jabłkowo-bananowy(150g). Woda mineralna(150g).

Obiad:

[484 kcal]

Zupa grysikowa z ziemniakami (280g)[zawiera seler]. Pierogi ruskie(160g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Jabłko(30g).  Kompot (200g).

Podwieczorek:

[126 kcal]

Jogurt owocowy(200g) [zawiera mleko]