JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 06.07-10.07.2020 r.

PONIEDZIAŁEK [1019  kcal]

I śniadanie:

[266 kcal]

Płatki owsiane na mleku(150g) [zawiera mleko, gluten]. Chleb pszenno-żytni(30g)[zawiera gluten] z masłem(5g)[zawiera mleko], kiełbasą krakowską(15g) i ogórkiem świeżym(15g). Herbata(150g).
II śniadanie:

[84 kcal]

Truskawki(100g). Biszkopty(15g) [zawiera gluten, jaja]. Woda mineralna(150g)
Obiad:

[549 kcal]

 

Rosół z literkami (280g) [zawiera gluten, seler]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko],  kotlet devolay(80g) [zawiera gluten, jaja], surówka z marchwi (80g). Kompot(200g).
Podwieczorek:

[120 kcal]

Jogurt z owocami(200 g) [zawiera mleko].

WTOREK [1056 kcal]

I śniadanie:

[296  kcal]

Weka(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], ser żółty(15g)[zawiera mleko]. Rzodkiewka(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

 [38 kcal]

Morela(80g). Woda mineralna(150g).

 

Obiad:

  [548 kcal]

Zupa pomidorowa z ryżem(280g) [zawiera seler]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko],  bitki wieprzowe(100g) [zawiera gluten], surówka z białej kapusty z sosem vinegret(80g). Kompot(200g).
Podwieczorek:

[174  kcal]

Drożdżówka(60g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Woda mineralna(150g).

 

ŚRODA[1033  kcal]

I śniadanie:

[283 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten], masło(5g)[zawiera mleko] pasta z jaj(15g) [zawiera jaja, gorczycę], ogórek kiszony(15g) [zawiera gorczycę]. Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

 [97 kcal]

Arbuz(70g). Wafle ryżowe(20g)
Obiad:

[577  kcal]

Krupnik (280g) [zawiera seler, gluten]. Racuchy z jabłkami(130g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Marchewka(30g). Kompot(200g).
Podwieczorek:

[76 kcal]

Pałki kukurydziane(15g). Jabłko(50g). Woda mineralna(150g).

CZWARTEK [1048  kcal]

I śniadanie:

[250  kcal]

Makaron na mleku(150g)[zawiera mleko, gluten]. Chleb wieloziarnisty(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], szynka wieprzowa(15g), rzodkiewka(15g). Herbata(150g).
II śniadanie:

 [106 kcal]

Galaretka owocowa ze świeżymi owocami(80g). Woda mineralna(150g).
Obiad:

  [566 kcal]

Zupa ogórkowa z ziemniakami(280g) [zawiera seler, gorczycę]. Ryż (80g). Gulasz drobiowy(80g) [zawiera gluten], sałata ze śmietaną(70g)[zawiera mleko] Kompot(200g).
Podwieczorek:

[126  kcal]

Jogurt(200g) [zawiera mleko].

PIĄTEK [1075  kcal]

I śniadanie:

[271 kcal]

Chleb razowy(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], pasta z ryby (20g) [zawiera rybę, jaja], ogórek kiszony(15g)[zawiera gorczycę]. Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

 [103 kcal]

Kisiel(100g). Marchewka do gryzienia(20g). Woda mineralna(100g).
Obiad:

[537 kcal]

Zupa ziemniaczana(280g) [zawiera seler]. Makaron z serem i  koktajlem truskawkowym(200g) [zawiera gluten, mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[164  kcal]

Bułki maślane(50g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Woda mineralna(150g).