JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 26.07.-30.07.2021 r.

PONIEDZIAŁEK [1092 kcal]

I śniadanie:

[304 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g)[zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], kiełbasą krakowską(15g) i pomidorem(15g). Herbata owocowa, Kakao (150g)[zawiera mleko].

II śniadanie:

[126 kcal]

Deser grysikowy z sokiem owocowym(150g) [zawiera mleko, gluten]

Obiad:

[598 kcal]

 

Zupa pomidorowa z kluseczkami(280g)[zawiera gluten, seler, jaja]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko],  pieczeń rzymska(100g) [zawiera gluten, jaja], mizeria(70g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[64 kcal]

Arbuz(80g) Andruty(10g) [zawiera gluten]. Woda mineralna(150g).

 

WTOREK [1072 kcal]

I śniadanie:

[278  kcal]

Płatki kukurydziane na mleku(150g) [zawiera mleko], weka(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], ser żółty(15g) [zawiera mleko]. Rzodkiewka(15g). Herbata(150g).

II śniadanie:

 [117 kcal]

Koktajl jabłkowo-bananowy(150g)[zawiera mleko].

 

Obiad:

  [587 kcal]

Krupnik z jarzynami(280g) [zawiera seler, gluten]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko],  Pałki z kurczaka pieczone(130g), surówka z selera (80g) [zawiera seler]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[90  kcal]

Ciasto marchewkowe (60g) [zawiera gluten, jaja]. Woda mineralna(150g).

 

ŚRODA[1064 kcal]

I śniadanie:

[282 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten], masło(5g)[zawiera mleko], pasta mięsna(20g), ogórek kiszony(15g) [zawiera gorczycę]. Kakao(150g) [zawiera mleko].

II śniadanie:

 [94 kcal]

Budyń(100g) [zawiera mleko].

Obiad:

[548  kcal]

Zupa fasolowa z ziemniakami i jarzynami (280g) [zawiera seler]. Kluski leniwe z masłem(150g) [zawiera gluten, jaja, mleko] Jabłko(50g) Kompot(200g).

Podwieczorek:

[140 kcal]

Winogrona(100g), wafle zbożowe(20g) [zawiera gluten] Woda mineralna(150g).

CZWARTEK [1110  kcal]

I śniadanie:

[284  kcal]

Chleb wieloziarnisty(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], szynka wieprzowa(15g), rzodkiewka(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].

II śniadanie:

 [97 kcal]

Galaretka owocowa  z malinami (150g). Woda mineralna(150g).

Obiad:

  [550 kcal]

Zupa cebulowa z grzankami(280g) [zawiera seler, gluten]. Kasza jęczmienna gulaszem(160g) [zawiera gluten, mleko]. Sałata ze śmietaną(60g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[179  kcal]

Jogurt(150g) [zawiera mleko]. Wafle zbożowe(15g) [zawiera gluten].

PIĄTEK [1038 kcal]

I śniadanie:

[280 kcal]

Płatki kukurydziane na mleku(150g) [zawiera mleko]. Chleb razowy(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], pasta z ryby (20g) [zawiera rybę, jaja], pomidory koktajlowe(20g). Herbata(150g).

II śniadanie:

 [87 kcal]

Owsianka z musem owocowym i migdałami(100g) [zawiera mleko, gluten, migdały]. Woda mineralna(100g).

Obiad:

[521  kcal]

Barszcz biały z ziemniakami, jajkiem i kiełbasą (280g) [zawiera seler, jaja, gluten]. Spaghetti z kolorowego makaronu z sosem truskawkowym(200g) [zawiera mleko, gluten]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[150 kcal]

Banan(100g), Krakersy(15g) [zawiera gluten, jaja]. Woda mineralna(150g).