JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 12.04-16.04.2021 r.

PONIEDZIAŁEK [997 kcal]

I śniadanie:

[304 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g)[zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], kiełbasą krakowską(15g) i pomidorem(15g). Herbata owocowa, Kakao (150g)[zawiera mleko].

II śniadanie:

[75 kcal]

Budyń(130g) [zawiera mleko].

Obiad:

[488 kcal]

 

Krupnik(280g) [zawiera gluten, seler]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko],  klopsiki drobiowe(100g) [zawiera gluten], ogórek kiszony (70g) [zawiera gorczycę]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[82 kcal]

Mandarynka(70g), Andruty(15 g) [zawiera gluten]. Woda mineralna(150g).

 

WTOREK [1128 kcal]

I śniadanie:

[302  kcal]

Płatki ryżowe na mleku(150g)[zawiera mleko], weka(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], ser żółty(15g) [zawiera mleko]. Rzodkiewka(15g). Kawa zbożowa(150g) [zawiera mleko, gluten].

II śniadanie:

 [117 kcal]

Koktajl jabłkowo-bananowy(150g)[zawiera mleko].

 

Obiad:

  [619 kcal]

Zupa pomidorowa z kluseczkami(280g) [zawiera seler, gluten, jaja]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko],  schab z pieca w sosie pieczeniowym (90g) [zawiera gluten], surówka z selera (80g) [zawiera seler]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[90  kcal]

Ciasto marchewkowe (60g) [zawiera gluten, jaja]. Woda mineralna(150g).

 

ŚRODA[1102 kcal]

I śniadanie:

[295 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten], masło(5g)[zawiera mleko], pasta z jaj(15g) [zawiera jaja, gorczycę], ogórek kiszony(15g) [zawiera gorczycę]. Kakao(150g) [zawiera mleko].

II śniadanie:

 [109 kcal]

Deser grysikowy z sokiem owocowym(130g) [zawiera mleko, gluten]

Obiad:

[533  kcal]

Zupa ziemniaczana z kiełbasą(280g) [zawiera seler]. Łazanki z kapustą i mięsem(180g) [zawiera gluten]. Marchewka(30g). Kompot(200g).

Podwieczorek:

[165 kcal]

Banan(100g) wafle zbożowe(20g) [zawiera gluten] Woda mineralna(150g).

CZWARTEK [1019  kcal]

I śniadanie:

[261  kcal]

Kluski literki na mleku(150g) [zawiera gluten, mleko], Chleb wieloziarnisty(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], szynka wieprzowa(15g), rzodkiewka(15g). Herbata(150g).

II śniadanie:

 [123 kcal]

Galaretka owocowa (100g). Jabłko(30g). Woda mineralna(150g).

Obiad:

  [456 kcal]

Rosół z makaronem(280g) [zawiera seler, gluten]. Ryż z gulaszem(140g) [zawiera gluten]. Buraczki z papryką(80g). Kompot(200g).

Podwieczorek:

[179  kcal]

Jogurt(150g) [zawiera mleko]. Wafle zbożowe(15g) [zawiera gluten].

PIĄTEK [1106  kcal]

I śniadanie:

[284 kcal]

Chleb razowy(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], pasta z ryby (20g) [zawiera rybę, jaja], pomidory koktajlowe(20g). Kakao(150g) [zawiera mleko].

II śniadanie:

 [221 kcal]

Deser domowa straciatella(200g) [zawiera mleko].  Woda mineralna(100g).

Obiad:

[453  kcal]

Barszcz biały z ziemniakami(280g) [zawiera seler, jaja, gluten]. Kolorowe spaghetti z sosem warzywno-mięsnym(200g) [zawiera gluten]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[147 kcal]

Banan(100g), Krakersy(15g) [zawiera gluten, jaja]. Woda mineralna(150g).