JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 16.09 – 20.09.2019r.

PONIEDZIAŁEK [995 kcal]

I śniadanie:

[302 kcal]

Weka(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], serkiem białym(30g) [zawiera mleko], rzodkiewką(15g), szczypiorkiem(3g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

[58 kcal]

Jabłko(50g). Chrupki kukurydziane(10g).
Obiad:

[459 kcal]

Zupa koperkowa z ziemniakami i jarzynami zabielana śmietaną(280g) [zawiera seler, mleko]. Ryż(100g), pieczeń z indyka w sosie(100g) [zawiera gluten], sałata ze śmietaną(80g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[176 kcal]

Banan(70g).  Herbatniki(25g) [zawiera gluten, mleko]. Woda mineralna(150g)

WTOREK [1023 kcal]

I śniadanie:

[237 kcal]

Płatki ryżowe na mleku(150g) [zawiera mleko]. Chleb(30g)[zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], szynką drobiową(20g) i pomidorem(15g). Herbata(150g).
II śniadanie:

[29 kcal]

Arbuz(80g). Woda mineralna(150g).
Obiad:

[644 kcal]

Zupa selerowa z jarzynami i ziemniakami(280g) [zawiera seler].  Naleśniki z serem z koktajlem owocowym(200g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[113kcal]

Ciasto marchewkowe(75)[zawiera gluten, jaja]  Woda mineralna(150g).

 

ŚRODA[1137 kcal]

I śniadanie:

[259 kcal]

Płatki owsiane z mlekiem(150g)[zawiera gluten, mleko]. Chleb razowy(30g) [zawiera gluten]  z masłem(5g) [zawiera mleko], serem żółtym (15g) [zawiera mleko]  i ogórkiem świeżym(15g). Herbata z cytryną(150g).
II śniadanie:

[84 kcal]

Sałatka owocowa(150g). Woda mineralna(150g).
Obiad:

[542 kcal]

Zupa dyniowa z grzankami (270g)[zawiera seler, gluten]. Kasza orkiszowa(80g) [zawiera gluten], klopsiki wieprzowe(70g)[zawiera gluten], buraczki na ciepło(80g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[252 kcal]

Pączek 60g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Marchewka(15g). Woda mineralna(150g).

CZWARTEK[1094 kcal]

I śniadanie:

[292 kcal]

Chleb słonecznikowy(40g) [zawiera gluten], masło(5g) [zawiera mleko]  z pastą jajeczną(25g) [zawiera jaja, gorczycę], szczypiorkiem(3g) i rzodkiewką(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

[148 kcal]

Ser biały na słodko ananasem(150g) [zawiera mleko].
Obiad:

[567  kcal]

Zupa z zielonego groszku z groszkiem ptysiowym(270g) [zawiera gluten, jaja, seler]. Spaghetti (180g) [zawiera gluten], kompot(200g).
Podwieczorek:

[87  kcal]

Winogrono(50g). Pałki kukurydziane(15g). Woda mineralna (150g)

PIĄTEK[973 kcal]

I śniadanie:

[294kcal]

Chleb pszenno-żytni (40g)[zawiera gluten], masło(5g) [zawiera mleko], wędliną wieprzowa(20g) pomidor(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

[76 kcal]

Jabłko(50g). Pałki kukurydziane(15g). Woda mineralna(150g).
Obiad:

[482  kcal]

Zupa kalafiorowa z ryżem(280g) [zawiera seler, mleko]. Ziemniaki(100g) [zawiera gluten], panierowana ryba(120g)[zawiera gluten, jaja, rybę] ogórek kiszony(70g) [zawiera gorczycę], kompot(200g)
Podwieczorek:

[121  kcal]

Koktajl malinowy( 150g) [zawiera mleko]. Woda mineralna(150g).