JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 18.06 – 22.06.2018r.

PONIEDZIAŁEK

I śniadanie: Weka z masłem, serkiem białym, rzodkiewką, szczypiorkiem. Herbata. Mąka pszenna. Ser biały 28%. Rzodkiewka. Szczypiorek. Masło 82%. Herbata owocowa. Miód.
II śniadanie: Banan. Woda mineralna. Banan. Woda.
Obiad:

 

Zupa koperkowa z ziemniakami i jarzynami. Ryż, pieczeń z indyka w sosie, mizeria. Kompot. Wywar warzywny. Ziemniaki. Koperek. Warzywa ( seler). Śmietana 12%. Przyprawy. Ryż biały. Mięso drobiowe. Mąka pszenna. Ogórki. Śmietana 12%. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Truskawki. biszkopty. Woda mineralna, Truskawki. Mąka pszenna. Cukier. Woda.

WTOREK

I śniadanie: Płatki ryżowe na mleku. Chleb z masłem, szynką drobiową i pomidorem. Herbata. Płatki ryżowe. Mleko 3,2%. Mąka pszenna.  Masło 82%. Mięso drobiowe. Pomidor. Herbata malinowa. Miód.
II śniadanie: Jabłko. Chrupki kukurydziane. Jabłko. Kasza kukurydziana.
Obiad:

 

Zupa selerowa z jarzynami i ziemniakami.  Naleśniki z serem w sosie truskawkowym. Kompot. Wywar warzywny. Ziemniaki. Warzywa. Seler. Przyprawy. Mąka pszenna. Jajko. Mleko 3,2%. Ser biały 28 %. Cukier. Truskawki. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Arbuz.  Herbatniki. Woda mineralna Arbuz. Mąka pszenna. Cukier. Woda.

ŚRODA

I śniadanie: Chleb słonecznikowy z pastą jajeczną, szczypiorkiem i rzodkiewką. Kakao. Mąka pszenna. Mąka żytnia. Słonecznik. Jajko. Majonez. Przyprawy. Szczypiorek. Rzodkiewka. Mleko 3,2%. Kakao.
II śniadanie: Sałatka owocowa. Pałki kukurydziane. Woda mineralna Kiwi. Truskawki. Banan. Kasza kukurydziana. Woda.
Obiad:

 

Rosół z makaronem. Ziemniaki, nóżka duszona z kurczaka, wiosenna sałatka, kompot. Wywar drobiowy. Mąka pszenna. Jajko. Przyprawy. Ziemniaki. Mięso drobiowe. Ogórki. Pomidor. Sałata masłowa. Śmietana 12%. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Drożdżówka z serem. Winogrono.

 

Mąka pszenna. Ser biały 28%. Winogrono.

CZWARTEK

I śniadanie: Płatki owsiane z mlekiem. Chleb razowy z masłem, serem żółtym i ogórkiem kiszonym. Herbata z cytryną. Owies. Mleko 3,2%. Mąka pszenno – razowa. Masło 82%. Ser żółty 32%. Ogórek kiszony. Herbata czarna. Cukier. Cytryna.
II śniadanie: Arbuz. Woda mineralna. Arbuz Woda.
Obiad:

 

Zupa fasolowa z ziemniaczkami. Kasza, klopsiki wieprzowe, sałata ze śmietaną. Kompot. Wywar warzywny. Warzywa (seler). Ziemniaki. Fasola. Przyprawy. Kasza jęczmienna. Mięso wieprzowe. Mąka pszenna. Bułka tarta. Sałata masłowa. Śmietana 12%. Jabłko cukier.
Podwieczorek: Jogurt naturalny. Woda mineralna. Jogurt 7%. Woda

PIĄTEK

I śniadanie: Kanapki z wędliną i pomidorem. Herbata z cytryną. Mąka pszenna. Mięso wieprzowe. Pomidor. Herbata czarna cytryna. Miód.
II śniadanie: Truskawki. Pałki kukurydziane. Woda mineralna. Truskawki. Kasza kukurydziana. Woda.
Obiad: Zupa kalafiorowa z ryżem. Ziemniaki, panierowana ryba, surówka z kiszonej kapusty, kompot. Wywar warzywny. Warzywa (seler). Kalafior. Ryż biały. Przyprawy. Ziemniaki. Miruna. Jajko. Bułka tarta. Kiszona kapusta. Cebula. Marchew. Jabłko. Olej rzepakowy. Cukier.
Podwieczorek: Banan. Woda mineralna. Banan. Woda