JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 15.04-19.04.2024 r. PRZEDSZKOLE

PONIEDZIAŁEK [1006 kcal]

I śniadanie:

[286 kcal]

Chleb słonecznikowy(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], szynka drobiowa(20g), pomidorki koktajlowe(10g). Kawa zbożowa(160g) [zawiera mleko, gluten]

II śniadanie:

 [95 kcal]

Koktajl owocowy(banan/jabłko/truskawka)(180g) [zawiera mleko]

Obiad:

  [451 kcal]

Zupa krem z białych jarzyn z ciecierzycą(280g) [zawiera seler, mleko]. Spaghetti bolegnese(150g) [zawiera gluten]. Kompot(150g)

Podwieczorek:

[174 kcal]

Rogalik maślany z masłem(40g) [zawiera gluten, mleko], powidło śliwkowe(10g). Herbata owocowa(150g)

WTOREK [1015 kcal]

I śniadanie:

[286 kcal]

Płatki żytnie na mleku(150g) [zawiera mleko, gluten]. Chleb pszenno-żytni (30g) [zawiera gluten], z masłem(5g) [zawiera mleko], pasta jajeczna ze szczypiorkiem(25g) [zawiera jaja, gorczycę], ogórek kiszony(10g)[zawiera gorczycę]. Herbatka malinowa(150g)

II śniadanie:

 [81 kcal]

Kolorowy talerz warzyw z dipem ziołowym(100g) [zawiera mleko], wafelki ryżowe(10g)

Obiad:

  [495 kcal]

Zupa pomidorowa z ryżem(280g) [zawiera seler, mleko]. Ziemniaki puree(100g), kotlet devolay(85g) [zawiera jaja, gluten, mleko], surówka z selera z sosem jogurtowym(80g) [zawiera seler, mleko]. Kompot jabłkowy(150g).

Podwieczorek:

[153 kcal]

Deser owocowy z nasionami chia(150g) [zawiera mleko],  Woda mineralna(150g). 

ŚRODA[1015 kcal]

I śniadanie:

[287 kcal]

Chleb wieloziarnisty(40g) [zawiera gluten], masło(5g) [zawiera mleko], szynka wieprzowa gotowana(20g), papryka(10g). Kakao(150g) [zawiera mleko]

II śniadanie:

 [161 kcal]

Pancake z sosem jogurtowo- owocowym(60g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Woda mineralna(150g)

 

Obiad:

[487 kcal]

Zupa cebulowa z grzaneczkami(280g) [zawiera seler, gluten, mleko]. Pyzy ziemniaczane z mięskiem(130g) [zawiera jaja], tarta marchewka(80g). Kompot wieloowocowy(150g).

Podwieczorek:

[80 kcal]

Gruszka(100g), podpłomyki(10g) [zawiera gluten]

CZWARTEK [1081 kcal]

I śniadanie:

[265  kcal]

Płatki kukurydziane na mleku(130g) [zawiera mleko]. Chleb wieloziarnisty(30g) [zawiera gluten],  z masłem(5g) [zawiera mleko], szynka wieprzowa(15g), ogórek świeży(10g). Herbata owocowa(150g)

II śniadanie:

 [122 kcal]

Kisiel owocowy(130g)

Obiad:

[433 kcal]

Zupa kalafiorowa z drobnym makaronem(250g) [zawiera seler, gluten, mleko]. Kasza orkiszowa(80g) [zawiera gluten], medaliony z indyka w sosie pieczeniowym(100g) [zawiera gluten], surówka z buraczka, jabłka i oliwą(70g). Kompot(150g).

Podwieczorek:

[261 kcal]

Ciastko francuskie z prażonym jabłkiem(50g) [zawiera gluten, mleko]. Sok pomarańczowy(100g)

PIĄTEK [1098 kcal]

I śniadanie:

[273  kcal]

Chleb razowy(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], ser żółty królewski(15g) [zawiera mleko], papryka zielona(10g). Kawa zbożowa(150g) [zawiera mleko, gluten]

II śniadanie:

 [155  kcal]

Sztangielka(35g) [zawiera gluten], masło(3g) [zawiera mleko], miód(5g). Herbatka z cytryną(150g).

Obiad:

[558 kcal]

Zupa ogórkowa z ryżem(280g) [zawiera seler, gorczycę, mleko]. Ziemniaki puree(100g) [zawiera mleko], sznycelki rybne(75g) [zawiera rybę, jaja, gluten], surówka z kapusty kiszonej z marchewką, jabłuszkiem, cebulką i oliwą(80g). Kompot(150g).

Podwieczorek:

[112 kcal]

Talerz owoców(200g)

 

JADŁOSPIS 15.04-19.04.2024 r. ŻŁOBEK

PONIEDZIAŁEK [791 kcal]

I śniadanie:

[237 kcal]

Chleb pszenny(35g) [zawiera gluten], z masłem(3g) [zawiera mleko],  szynka drobiowa(15g), pomidorki koktajlowe(10g). Kawa zbożowa(120g) [zawiera mleko, gluten]

II śniadanie:

 [79 kcal]

Koktajl owocowy(banan/jabłko/truskawka)(150g) [zawiera mleko]

Obiad:

  [365 kcal]

Zupa z białych jarzyn z grzankami(230g) [zawiera seler, gluten, mleko]. Spagetti bolognese(130g) [zawiera gluten]. Kompot(150g)

 

Podwieczorek:

[110 kcal]

Rogalik maślany z masłem(27g) [zawiera gluten, mleko], powidło śliwkowe(3g). Herbatka owocowa(100g)

WTOREK [730 kcal]

I śniadanie:

[223 kcal]

Płatki jęczmienne na mleku(100g) [zawiera mleko, gluten]. Weka (20g) [zawiera gluten] z masłem(3g) [zawiera mleko], pasta jajeczna ze szczypiorkiem(15g) [zawiera jaja, gorczycę], ogórek kiszony(10g) [zawiera gorczycę]. Herbatka malinowa(150g)

II śniadanie:

 [95 kcal]

Weka(20g) [zawiera gluten], masło(2g) [zawiera mleko], bukiet warzyw gotowanych z jogurtem(80g) [zawiera mleko]. Woda mineralna(100g)

Obiad:

  [300 kcal]

Zupa pomidorowa z ryżem(230g) [zawiera seler, mleko]. Ziemniaki puree(80g), potrawka z kurczaka(70g) [zawiera gluten], surówka z selera z sosem jogurtowym(50g) [zawiera seler, mleko]. Kompot jabłkowy(150g).

Podwieczorek:

[112 kcal]

Deser owocowy z nasionami chia(110g) [zawiera mleko],  Woda mineralna(100g). 

ŚRODA[733 kcal]

I śniadanie:

[240 kcal]

Chleb pszenny(35g) [zawiera gluten], masło(3g) [zawiera mleko], szynka wieprzowa gotowana(15g), papryka(10g). Kakao(130g) [zawiera mleko]

II śniadanie:

 [70 kcal]

Jogurt naturalny z musem owocowym(100g) [zawiera mleko]

Obiad:

[369 kcal]

Zupa koperkowa z ryżem(230g) [zawiera seler, mleko]. Pyzy ziemniaczane z mięskiem(130g) [zawiera jaja]. tarta marchewka(60g). Kompot wieloowocowy(150g).

Podwieczorek:

[54 kcal]

Gruszka(100g)

CZWARTEK [719 kcal]

I śniadanie:

[202  kcal]

Płatki kukurydziane na mleku(110g) [zawiera mleko]. Weka(15g) [zawiera gluten] z masłem(3g) [zawiera mleko], szynka wieprzowa(15g), ogórek świeży(10g). Herbata owocowa(150g)

II śniadanie:

 [96 kcal]

Kisiel owocowy(100g)

Obiad:

[347 kcal]

Zupa kalafiorowa z drobnym makaronem(230g) [zawiera seler, gluten, mleko]. Kasza jęczmienna(60g) [zawiera gluten], medaliony z indyka w sosie pieczeniowym(75g) [zawiera gluten], surówka z buraczka, jabłka i oliwą(50g). Kompot(150g).

Podwieczorek:

[74 kcal]

Jabłko pieczone(80g)

PIĄTEK [778 kcal]

I śniadanie:

[213  kcal]

Chleb pszenny(25g) [zawiera gluten] z masłem(3g) [zawiera mleko], ser żółty królewski(10g) [zawiera mleko], papryka zielona(10g). Kawa zbożowa(130g) [zawiera mleko, gluten]

II śniadanie:

 [93 kcal]

Bułka kajzerka(20g) [zawiera gluten], masło(2g) [zawiera mleko], miód(3g). Herbatka z cytryną(100g)

Obiad:

[388 kcal]

Zupa ogórkowa z ryżem(230g) [zawiera seler, gorczycę, mleko]. Ziemniaki(80g), ryba pieczona(65g) [zawiera rybę], bukiet z warzyw gotowany(50g). Kompot(150g)

Podwieczorek:

[84 kcal]

Talerz owoców(150g)