JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 19.08– 23.08.2019r.

PONIEDZIAŁEK [1045 kcal]

I śniadanie:

[284 kcal]

Chleb razowy(40g)[zawiera gluten] z masłem(5g)[zawiera mleko], kiełbasą żywiecką(15g), pomidorem(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

 [58 kcal]

Jabłko(50g), Pałki kukurydziane(10g).
Obiad:

[520kcal]

Żurek z ziemniakami i jajkiem(280g) [zawiera gluten, seler, jaja]. Lasagne  bolognese (200g) zawiera gluten] Marchewka(20g). Kompot(200g).
Podwieczorek:

[184 kcal]

Mix owocowy(150g). Ciasteczka owsiane(25g)[zawiera gluten]. Woda mineralna(150g).

 

WTOREK [1008 kcal]

I śniadanie:

[309 kcal]

Płatki kukurydziane z mlekiem(150g) [zawiera mleko]. Chałka (30g) [zawiera gluten]  z masłem(5g) [zawiera mleko]   i serkiem białym na słodko(30g) [zawiera mleko]. Jabłko(20g). Herbata(150g).
II śniadanie:

 [67 kcal]

Banan(70g). Woda mineralna(150g).

 

Obiad:

  [573 kcal]

Zupa pomidorowa z ryżem(280g) [zawiera seler]. Ziemniaki(100g)[zawiera mleko],  duszona pieczeń wieprzowa z cebulką(100g), surówka z białej kapusty (80g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[59kcal]

Pomarańcza(50g). Biszkopty(20g). Woda mineralna(150g).

 

ŚRODA[1095 kcal]

I śniadanie:

[260 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten], masło(5g)[zawiera mleko] z szynką gotowaną(15g), ogórkiem świeżym(15g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

 [141 kcal]

Budyń śmietankowy(150g) [zawiera mleko].
Obiad:

[523 kcal]

Zupa gulaszowa(250g) [zawiera seler]. Pierogi ruskie(160g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Jabłko(30g). Kompot(200g).
Podwieczorek:

[171 kcal]

Sałatka owocowa(150g). Herbatniki(20g) [zawiera gluten]. Woda mineralna(150g).

CZWARTEK [1084 kcal]

I śniadanie:

[304 kcal]

Płatki jęczmienne na mleku(130g)[zawiera mleko, gluten]. Weka(30g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], mielonką tyrolską(12g) i pomidorem(15g). Herbata(150g).
II śniadanie:

 [212 kcal]

Drożdżówka z budyniem(70g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Jabłko(20g). Woda mineralna(150g).
Obiad:

  [484 kcal]

Zupa brokułowa z grzankami(280g) [zawiera seler, gluten]. Ziemniaki(100g)[zawiera mleko], pieczeń rzymska bez jajka(80g) [zawiera gluten], mizeria z jogurtem i koperkiem(80g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).
Podwieczorek:

[84  kcal]

Talerz owoców(150g).

PIĄTEK [1115 kcal]

I śniadanie:

[291 kcal]

Chleb razowy(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], jajko gotowane (50g) [zawiera jaja], rzodkiewką(15g) i szczypiorkiem(2g). Kakao(150g) [zawiera mleko].
II śniadanie:

 [154 kcal]

Kisiel(70g). Ciastko zbożowe(20g)[zawiera gluten].  Woda mineralna(100g).
Obiad:

[513 kcal]

Barszcz ukraiński(300g) [zawiera seler]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko], klopsiki rybne w sosie koperkowym(120g) [zawiera rybę, gluten, mleko], sałata  w sosie vinegret(80g). Kompot(200g).
Podwieczorek:

[157 kcal]

Mix owocowy(170g), pałki kukurydziane(15g). Woda mineralna(150g).