JADŁOSPIS

 JADŁOSPIS 13.08 – 17.08.2018r.

PONIEDZIAŁEK

I śniadanie: Chleb z masłem, szynką gotowaną, pomidorem, szczypiorkiem. Kakao. Mąka pszenna. Mięso wieprzowe. Masło 82%. Pomidor. Szczypiorek. Mleko 3,2% Kakao
II śniadanie: Jabłko. Woda mineralna. Jabłko. Woda.
Obiad:

 

Zupa ziemniaczana z wkładką mięsną. Racuchy drożdżowe z koktajlem truskawkowym ze świeżych truskawek.  Kompot. Wywar drobiowy.. Warzywa ( seler). Mąka pszenna. Przyprawy. Drożdże. Mleko 3,2% Jajko. Jogurt 7%. Truskawki. Cukier. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Arbuz. Biszkopty. Woda mineralna. Arbuz Mąka pszenna. Jajko. Woda.

WTOREK

I śniadanie: Płatki jęczmienne z mlekiem. Chleb wieloziarnisty z masłem, serkiem białym, rzodkiewką, szczypiorkiem. Herbata. Jęczmień. Mleko 3,2%. Mąka pełnoziarnista. Masło 82% . Ser biały 28%. Masło 82%. Rzodkiewka. Szczypiorek. Herbata czarna.
II śniadanie: Banan. Woda mineralna. Banan. Woda mineralna.
Obiad:

 

Zupa kalafiorowa z kaszą kukurydzianą. Ziemniaki, eskalopki, surówka colesław. Kompot. Wywar warzywny ( seler). Kalafior. Kasza kukurydziana. Warzywa. Ziemniak. Mięso drobiowe.. Mleko 3,2%. Jajko. Biała kapusta, Marchew. Śmietana 18%. Przyprawy. Jabłko. Cukier.
Podwieczorek: Nektarynki. Pałki kukurydziane. Woda mineralna. Nektarynki. Kasza kukurydziana. Woda mineralna.

CZWARTEK

I śniadanie: Płatki owsiane na mleku. Chleb pełnoziarnisty z masłem, żółtym serem, pomidorem, szczypiorkiem. Herbata z cytryną. Owies. Mleko 3,2%. Mąka pełnoziarnista. Masło 82%. Ser żółty. Pomidor. Szczypiorek. Herbata owocowa.
II śniadanie: Talerz owoców. Woda mineralna. Banan. Kiwi. Jabłko.
Obiad:

 

Zupa cebulowa z ziemniaczkami. Kasza, pieczeń wieprzowa w sosie, sałata ze śmietaną.  kompot. Wywar warzywny. Cebula. Warzywa ( seler). Ziemniaki. Przyprawy. Kasza gryczana. Mięso wieprzowe. Mąka pszenna. Sałata masłowa. Śmietana 12%. Cukier.
Podwieczorek: Banan. Herbatniki. Woda mineralna. Banan. Mąka pszenna. Cukier. Woda mineralna.

PIĄTEK

I śniadanie: Chleb żytni z masłem, polędwicą drobiową, pomidorem. Kakao. Mąka żytnia. Masło 82%. Mięso drobiowe. Pomidor. Mleko 3,2% Kakao.
II śniadanie: Mix owocowy. Pomarańcza. Arbuz.
Obiad: Zupa koperkowa z ryżem. Ziemniaki, paluszki rybne, mizeria. kompot. Wywar warzywny. Warzywa (seler). Koperek. Przyprawy. Ryż biały. Mintaj. Bułka tarta. Jajko. Ogórki. Jogurt 7%.. Jabłko cukier.
Podwieczorek: Jogurt naturalny. Jogurt 7%.