JADŁOSPIS

JADŁOSPIS NA TEN TYDZIEŃ

CO BĘDZIEMY JEŚĆ

11.12 – 15.12.2017r.

 

 

PONIEDZIAŁEK

I śniadanie: Chleb z masłem, szynką gotowaną, pomidorem, szczypiorkiem. Kakao.
II śniadanie: Jabłko. Woda mineralna.
Obiad:

 

Zupa ziemniaczana z wkładką mięsną. Racuchy drożdżowe z sosem jogurtowym. Marchewka.
Podwieczorek: Kanapki z pasztetem. Pomarańcza. woda mineralna.

 

WTOREK

I śniadanie: Płatki jęczmienne z mlekiem. Chleb graham z masłem, serkiem białym, rzodkiewką, szczypiorkiem. Herbata.
II śniadanie: Banan. Woda mineralna.
Obiad:

 

Zupa kalafiorowa z ryżem. Ziemniaki, filet drobiowy zapiekany z serem, surówka z selera i śmietaną. Kompot.
Podwieczorek: Winogrono. Pałki kukurydziane. Woda mineralna.

ŚRODA

I śniadanie: Weka z masłem, kiełbasą żywiecką podsuszaną, ogórkiem kiszonym. Kakao.
II śniadanie: Kanapki z serkiem topionym . Marchewka. Woda mineralna.
Obiad:

 

Zupa selerowa z ziemniakami. Kopytka, gulasz z indyka, surówka marchewki i jabłka. Kompot.
Podwieczorek: Mandarynka. Ciastka zbożowe. Woda mineralna.

CZWARTEK

I śniadanie: Płatki owsiane na mleku. Chleb pełnoziarnisty z masłem, żółtym serem, pomidorem, szczypiorkiem. Herbata z cytryną.
II śniadanie: Ryż zapiekany z jabłkami i koktajlem owocowym. Woda mineralna.
Obiad:

 

Zupa szpinakowo – ziemniaczana. Kasza, pieczeń wieprzowa w sosie, surówka z buraczka i papryki, kompot.
Podwieczorek: Talerz owoców. Herbatniki. Woda mineralna.

PIĄTEK

I śniadanie: Chleb żytni z masłem, polędwicą drobiową, pomidorem. Kakao.
II śniadanie: Kanapki z pastą jajeczną, rzodkiewką i szczypiorkiem. Woda mineralna,
Obiad: Zupa koperkowa z ryżem. Ziemniaki, paluszki rybne, surówka wielowarzywna. kompot.
Podwieczorek: Banan. Woda mineralna.