JADŁOSPIS

JADŁOSPIS 18.10.-22.10.2021 r.

PONIEDZIAŁEK [1027 kcal]

I śniadanie:

[309 kcal]

Chleb razowy(40g)[zawiera gluten] z masłem(5g)[zawiera mleko], kiełbasa krakowska(20g), ogórek świeży(15g). Herbata owocowa, kawa zbożowa(150g) [zawiera mleko, gluten].

II śniadanie:

[52 kcal]

Brzoskwinia(60g). Ciastka zbożowe(20g) [zawiera gluten]

Obiad:

[571 kcal]

Zupa pomidorowa z ryżem(280g) [zawiera seler],  Ziemniaki(100g) [zawiera mleko]. Pieczone nuggetsy z kurczaka w panierce z płatków kukurydzianych(100g) [zawiera jaja]. Sałata ze śmietaną(60g)[zawiera mleko]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[95 kcal]

Jogurt(150g) [zawiera mleko]. Woda mineralna(150g).

 

WTOREK [1147 kcal]

I śniadanie:

[251 kcal]

Płatki kukurydziane na mlek(150g) [zawiera mleko]. Chleb słonecznikowy (30g) [zawiera gluten], masło(5g) [zawiera mleko] z twarożkiem ze szczypiorkiem(30g)[zawiera mleko], rzodkiewka(10g). Herbata z cytryną(150g).

II śniadanie:

 [95  kcal]

Mus jabłkowo-gruszkowy(150g)

Obiad:

[631 kcal]

Zupa cebulowa z ziemniakami (280g)[zawiera seler, mleko]. Kasza jęczmienna(80g)[zawiera gluten]. Bitki wieprzowe(80g) [zawiera gluten]. Buraczki na ciepło(80g) [zawiera mleko]. Kompot(200g).

Podwieczorek:

[170 kcal]

Ciasto jogurtowe(50g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Jabłko(30g) Woda mineralna(150g).

ŚRODA[1182 kcal]

I śniadanie:

[295  kcal]

Weka(40g) [zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], pasztet drobiowy(20g), pomidorki koktajlowe(20g). Kakao(150g) [zawiera mleko].

II śniadanie:

 [262 kcal]

Parówka na gorąco(50g), chleb pszenno-żytni(20g)[zawiera gluten] z masłem(5g) [zawiera mleko], keczup(5g), ogórek świeży(10g).

 

Obiad:

  [536 kcal]

Barszcz biały z ziemniakami i jajkiem(280g) [zawiera gluten, jaja, seler]. Paruchy z koktajlem owocowym(150g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Kompot(200g)

Podwieczorek:

[89  kcal]

Winogrono(40g), paluchy z sezamem(15g) [zawiera gluten, sezam], woda mineralna(150g)

CZWARTEK[1071 kcal]

I śniadanie:

[299 kcal]

Płatki żytnie na mleku(150g) [zawiera gluten, mleko], Chleb pszenny(30g) [zawiera gluten],  masło(5g) [zawiera mleko], pasta z jaj  ze szczypiorkiem (20g) [zawiera jaja, mleko]. Papryka(10g). Herbata ziołowo-owocowa (150g).

II śniadanie:

 [165 kcal]

Galaretka owocowa(100g).  Arbuz(80g). Woda mineralna(100g).

Obiad:

[452 kcal]

Zupa kalafiorowa z kluseczkami (280g) [zawiera seler, gluten]. Ziemniaki(100g) [zawiera mleko]. Ryba panierowana(100g) [zawiera rybę, gluten, jaja].

Surówka wielowarzywna w sosie śmietanowo – jogurtowym(80g) [zawiera mleko].  Kompot(200g).

Podwieczorek:

[155  kcal]

Drożdżówka z serem(80g) [zawiera gluten, jaja, mleko]. Woda mineralna(150g).

PIĄTEK [1043 kcal]

I śniadanie:

[302 kcal]

Chleb pszenno-żytni(40g) [zawiera gluten], masło(5g)[zawiera mleko] szynka gotowaną(20g), ogórek kiszony (20g) [zawiera gorczycę]. Herbata owocowa, Kakao (150g) [zawiera mleko].

II śniadanie:

 [102 kcal]

Budyń(100g) [zawiera mleko]. Marchewka(30g) Woda mineralna(150g).

Obiad:

[508  kcal]

Zupa brokułowa z ryżem (280g) [zawiera seler]. Makaron z serem(230g)[zawiera gluten, mleko]. Jabłko(30g). Kompot(200g).

Podwieczorek:

[130 kcal]

Banan (80g). Pałki kukurydziane(10g).Woda mineralna(150g).